Бувають такі моменти, коли ти відчуваєш, що ситуація стає безвихідною. Головне, не панікуй і не переживай. Безвихідних ситуацій не буває.Тобі просто потрібно поговорити з людиною, яка зможе об'єктивно оцінити твоє становище, допоможе тобі розібратися. Не носи проблему в собі, це дуже важко і ні до чого хорошого не приведе. А лише може спричинити душевну травму.Психолог може бути саме тією людиною, яка завжди готова тебе вислухати та підтримати. Тому не варто боятися та соромитися. Сміливо дій!

/Files/images/anmatsya/anmatsya_1/a_400db6be.jpg Профілактика ВІЛ/СНІДу (повчальний фільм)

/Files/images/anmatsya/anmatsya_1/inet0321.gif Результати професійної діагностики 9 клас, 2015р.

/Files/images/anmatsya/anmatsya_1/ТОРГІВЛЯ ЛЮДЬМИ.jpg Результати анкетування "Торгівля людьми" 11 клас, 2015р.

/Files/images/anmatsya/2013-10-28_100230.png Ціннісні орієнтації учнів, 11 клас, 2016р.

З 19 по 23 березня 2018 року в КЗ Тупичівського ЗЗСО І-ІІІ ст. був проведений тиждень психології. Основна мета якого - є психологізація всіх учасників навчально-виховного процесу, а саме розширення і поглиблення знань з психології, розвитку інтересу до цієї науки, збагачення знань про внутрішній світ власної особистості та особистості інших людей, прагнення до самопізнання, розкриття творчого потенціалу, створення позитивного емоційного настрою та покращення психологічного мікроклімату в школі.

А. Макаренко писав: «Педагогіка – це майстерня, а психологія – інструмент, яким там працюють».

Виходячи з цього можна відмітити, що з психологією пов’язаний кожний предмет, що відноситься чи до природничої, чи до соціальної науки, чи до медичної, чи до розвитку технічних наук.

Але найтісніший зв’язок психологія має з педагогікою. Важливі психологічні проблеми виникають на перетині педагогіки і психології при вивченні закономірностей розвитку особистості, вікових та індивідуальних особливостей дітей, а також при розробці нових методів навчання й виховання. Чого навчати сучасного школяра? Що і як відбирати з величезної маси інформації та наукових знань? Які можливості й резерви психічного розвитку людини на різних вікових етапах? Ці та інші питання розв'язуються педагогічною, віковою й дитячою психологією та іншими спеціальними галузями психології.
Отже, світ психології надзвичайно цікавий. Тому заглянути в нього глибше було запропоновано всім учасникам навчально-виховного процесу нашої школи.

Відкриття тижня розпочалося з того, що рано вранці, поки діти ще не прийшли до школи, на дверях школи та всіх класів було розклеєно вислови великих людей про важливість знань, на дверях вчительської – про вчителів, на дверях бібліотеки – про безцінний скарб наших знань – про книгу.

/Files/images/222/1.jpg

Наступним етапом було проведення психологічної гри: «Хороший настрій починається з душі…», що проводилась з учнями молодшої школи. Метою гри є розвиток пізнавальних процесів молодших школярів їх комунікативних здібностей, вміння створювати добрі стосунки між членами групи, виховувати толерантне ставлення до інших та створення умов для піднесеного настрою.

/Files/images/222/2.jpg /Files/images/222/3.jpg
/Files/images/222/4.jpg /Files/images/222/5.jpg
/Files/images/222/6.jpg /Files/images/222/7.jpg

Наступним кроком було проведення конкурсу малюнків: «Щастя – це…», в якому активну участь приймали учні 1-4 класів. Серед них було виявлено переможців 1,2,3 місць, яких було нагороджено солодкими призами.

/Files/images/222/8.jpg /Files/images/222/9.jpg

Вівторок проходив під лозунгом: «День спілкування». В цей день проводилась робота з учнями 5-11 класів. В 5,6,7 і 8 класах було проведено тренінгове заняття: «У полоні комп’ютера». Метою якого була профілактика комп’ютерної залежності підлітків.

/Files/images/222/10.jpg /Files/images/222/11.jpg
/Files/images/222/12.jpg

Також в цей день серед учнів середньої та старшої ланки проходила акція: « Паркан відвертості та пропозицій».

/Files/images/222/13.jpg

На умовно – намальованому паркані учні школи могли сміливо висловлювати свої думки, пропозиції, міркування стосовно шкільного життя, навчального процесу, всього, що на їхню думку могло покращити життя нашої рідної школи.

Середа проходила під гаслом: «День добра та взаєморозуміння».

Цього дня проходила акція: «Поштова скриня» (Лист психологу).

Всі учасники навчально – виховного процесу мали нагоду поспілкуватися з психологом за допомогою дуже давнього і майже забутого способу – листування.

Багато теплих слів було написано в листах на адресу психолога учнями нашої школи. Також були побажання з боку наших дітей щодо проведеної роботи і роботи психолога на майбутнє.

/Files/images/222/14.jpg

Цього ж дня проводилась психологічна гра: «Слідопит» . Метою гри булорозвивати комунікативні здібності учнів, навички інтерв'ювання, навички самоорганізації на спільну діяльність; визначити творчий потенціал дітей та їхні лідерські риси.

Кожному класу пропонувався бланк зі списком запитань, на які учні мали якомога швидше знайти правильні відповіді. За умовою гри перемагає той клас, який раніше за інших здає бланк із правильними відповідями. Переможцями гри стали учні 6 класу, ІІ місце отримали учні 10класу, ІІІ місце – учні 7класу.

У Четвер, що мав назву: «Родинні посиденьки» активно працювали наші шановні вчителі. В цей день діяла акція: «Дерево бажань, побажань і очікувань». Метою якої був,так званий, діалог вчителів з психологом та рефлексія. Кожний учасник заняття на листочках писав свої очікування і бажання щодо роботи психолога в школі, а також теплі слова побажань на адресу психолога і всього педагогічного колективу.

/Files/images/222/15.jpg /Files/images/222/16.jpg

Також з вчителямипроводилось заняття: «Складові гарного настрою». Метою, якого було психологічне розвантаження вчителів, створення гарного настрою та позитивного емоційного фону, атмосфери щирості і довіри, згуртованості педагогічного колективу.

/Files/images/222/17.jpg /Files/images/222/18.jpg
/Files/images/222/19.jpg /Files/images/222/20.jpg

Останній день тижня проходив під назвою: «Погляд у майбутнє». Перше з чого розпочався день було проведення експрес дослідження: «Я і моє майбутнє» в якому приймали участьучні 9, 11 класів. Метою якого було сприяти усвідомленню взаємозв’язку між особистими цілями та професійним вибором випускників. І завершальним етапом тижня психології було проведення конкурсу плакатів: «Автопортрет нашого класу», над якими весь тиждень активно працювали учні 6 – 11класів. Серед них були виявлені переможці та на шкільній лінійці, по закінченні уроків, всіх було нагороджено солодкими призами.

/Files/images/222/21.jpg /Files/images/222/22.jpg
/Files/images/222/23.jpg /Files/images/222/24.jpg
/Files/images/222/25.jpg

Дякую всім за увагу і за співпрацю!!!

Кiлькiсть переглядiв: 567

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.